11 Şubat 2013 Pazartesi

HAŞHAŞLI -REÇELLİ KURABİYE

 Bu kurabiye tamamen hayal gücü sevdiğim kurabiye tarifi evdeki malzemeler ve sonuç harika bir kurabiye ortaya cıktı yarın misafirlerim gelecek kahvaltıya onlara ikram edeceğim insallah beğenirler eşim ve kızımdan tam not çıktı bende sevdim kremşantili tariflere bayılıyorum
 HAŞHAŞLI -REÇELLİ KURABİYE
Malzemeler
1 margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 pk. krem şanti(toz olarak kullanılacak)
3,5 su bardağı un ama biraz daha istiyo cok katı olmıyacak sekilde
kabartma tozu
vanilya

bütün malzemeler yoğurulur pinpon topu büyüklüğünde alınır yuvarlak yapılır ortasına parmağınızla bir delik yapın ve mavi haşhaşa batırın ve fırına verin kurabiyeler soğuduktan sonra içine istediğiniz bir reçeli koyun ben vişne reçeli kullandım tamamen size kalmış şimdiden afiyet olsun

4 yorum:

  1. Çok güzellll . Ellerine sağlık canım. Bloğumda etkinlik var.Katılırsan diğer bloğlarda sendne haberdar olur. beklerim canım.
    http://www.nursevincelezzetler.com/2013/02/feradem-uyku-seti-tek-kisilik-ancora_10.html

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim bakıyorum hemen becerebilirim inş pek anlamıyorum kurcalıyorum takıldığım yerde size dönerim:))

    YanıtlaSil
  3. Eminecim eline sağlık .Krem şantili kurabiyede diyebiliriz :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim karışım bir tarif olunca isimde kararsız kaldım :))

    YanıtlaSil