25 Ocak 2013 Cuma

3 RENKLİ SALATA


Bu salatayı cok seviyorum patatesli olan tarifler favorimdir benim daha önce kelepçeli kalıp kullanmıştım oda cok güzel olmuştu bu tarifide günüm için yaptım kek kalıbı kullandım seklide hoş oldu süsleme tamamen yaratıcılığınıza kalmış
3 RENKLİ PATATES SALATASI
1 KİLO PATATES
PANCAR TURŞUSU(YETERLİ KADAR)
HAVUÇ 4 ADET
TAZE SOĞAN
DEREOTU.MAYDONOZ,LİMON,SİRKE,MISIR,TUZ
YAPILIŞI
Patatesler haşlanır ve sıcakken püre haline getirilir .3 parcaya bölünür pancar tursusu ben( 1 avuç) kadar kullandım rondodan gecirilir pürüzsüz sekilde olacak ayrılan 1. parça patatesle birlestirilir.bir kenara alınır.yeşilikler minik minik doğranır ve 2. parça patatesle birleştirilir içine 2 kaşık sirke yarım limonun suyu eklenir bir kenara alınır.son olarak havuçlar rendelenir ve az bir yağla sotelenir ve 3. parça patatesle birleştirilir. kek kalıbını streç filimle kaplanır kolay cıkması için ilk önce ben pancerlı karışımını koydum bu sıralama size kalmış yerleştirdim kaşık yardımıyla düzelttim 2. olarak  yeşiilkli olan karışımı yerleştirdim son olarak havuçlu patatesi yerleştirdim ve streçle kapattım 2 saat kadar buzdolabınızda bekletip ters cevirin dilimleyerek servis edebilirsiniz sarımsaklı yoğurttta cok yakışıyor süsleme istediğiniz gibi yapabilirsiniz ben mısır kullandım.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder