10 Şubat 2013 Pazar

KUMPİR

 KUMPİR...
Aslında bu tarifi yapalı 1 hafta oluyor ama yayınlayamadım şimdi fırsat bulabildim kumpiri dışarda yemeğide evde yemeğide sevenlerdenim tabi kıbrıs gibi bir yerde oturunca imkanlar kısıtlı oluyor buranım patateside değişik kızartması pek iyi olmuyor ama kumpir yapmak için harika bir lezzeti var sanırım türkiyeye döndüğümüzde özliyeceğim gelelim tarife ben borcama yapıyorum haşlayarak sıcakken kaşar ve  tereyağ kattımda inanılmaz bir lezzet sade bile yiyebilirim sadece evde mısır kalmamıştı o nedenle mısır yok ama size kalmış ne isterseniz koyabilirsiniz.


kumpir
5 adet orto boy patates
3 kaşık tereyağı
100 gram kaşar
üstü için
1 paket garnitür
kornişon turşu
zeytin
mısır
mayonez
ketçap
istenilen malzemeler kişinin zevkine göre
yapışı
Patatesler tencereye alınır ve haşlanır biraz fazla pişirilir sıcakken ezilir ve kaşar rendesi ve tereyağ ilave edilir tuzda eklenir püre yapılır.bu karışım istenilen kaba boşaltılır ben borcam kullandım üzerine istenilen malzemeler eşit miktarda üzerine dağıtılır ve son olarak mayonez ve ketçap sıkılır sıcak servis yapılır afiyet olsun

2 yorum:

  1. Merhabalar,tanıştığımıza memnun oldum:)
    Yeni blog yaşamınız da bol paylaşımlar da bulunmak üzere sevgiler canım.
    Bu arada kumpir harika görünüyor.Ve çok severim.

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim bende memnun oldum inş bol paylaşımlı olur :)) kumpire bende bayılıyorum .

    YanıtlaSil