27 Ocak 2013 Pazar

FRAPPE

Bu tarifi bir arkadaşım yapmıştı ve cok beğendim hemen tarifi aldım ve benim vazgeçilmezlerimden oldu gelen misafirlerdende aynı yorumlar geldi özellikle yaz aylarında buzla enfes oluyor hem pratik deneyin pişman olmazsınız :))


FRAPPE (1 kişi içindir )
1 bardak soğuk süt
1 tatlı kaşığı nescafe
3 adet kesme seker işteğe göre değişir
buz,
süt ,nescafe seker bir kaba alınır blender yardımıyla köpürülür 5dk kadar  bardağa buz parçaları  konur isteğe bağlı kısın koymayabilirsiniz ama yazın kesinlikle tavsiye ederim doldurun üstüne nescafe serpin biraz pipetle servis edin afiyet olsun ...

2 yorum:

  1. merhaba hayırlı olsun blogunuz, yazın bende yaparım ve çok severiz ellerinize sağlık, bana da beklerim inşallah görüşmek üzere sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim suzan hanım benimde vazgecilmezimden takip ediyorum grş üzere

      Sil