25 Ocak 2013 Cuma

FIRINDA MAKARNA

makarnalı böreği kızımda cok seviyor eşimde bende bol bol yaparım fırın makarna olmadı zamanlarda normal her çeşit makarnaylada deneyebilirsiniz ben öyle yapıyorum. ana yemeklerin yanına pilav yerinede servis edebilirsiniz .

FIRINDA BEŞAMEL SOSLU MAKARNA
1 paket kalın fırın makarna
beşamel sos:
3 bardak süt
3 yemek kaşığı un
1 yumurta
1 kaşık tereyağı
isteğe göre peynir maydonoz karışımı
yapılışı:
makarna haşlanır süzülürsoğumaya bırakılır. 1 yumurta ,un ,ve süt karıştırılarak beşemal sos elde edilir kaynamaya başladığında 1 kaşık tereyağ eklenir makarna ve sos büyük bir kapta karıştırılır peynirde koyarsanız onuda bu karışıma ilave edebilirsiniz .orto boy borcama karışı dökerek 175 derecelik fırına verebilirsiniz üzeri kızarmaya başladığı zaman istenilen miktarda kaşar rendesi üzerine dökünüz ve kaşarlar eriyene kadar fırında bekletiniz  sonra servis edebilirsiniz afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Canım hayırlı olsun bloğun. Haydi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim nursevin hanım blog açmaya karar verdim pek beceremedim yavaş yavaş öğreneceğim sanırım düzenleme yapamıyorum pek anlamasamda

      Sil