29 Ocak 2013 Salı

YALANCI SUŞİ

Suşi hiç yemek fırsatım olmadı olacağınıda sanmıyorum cünkü balığı pek sevmem hatta evlenene kadar ağzıma pek sokmazdım evde pişirilince odamdan cıkmazdım ama şimdi kızım için yapıyorum ama genelde dışarda yemeği tercih ediyoruz gelelim tarife değişik şeyler denemeyi seviyorum tabi denedim ve sonuç ...biz severek yedik ve misafirlerimde öyle yalancıda olsa suşiyi andırıyor :)) 
malzemeler
-1 bağ pazı (büyük tercih edin)
4 adet patates(haşlanacak püre yapılacak)
5 adet havuç
limon suyu
2 diş  sarımsak
tuz
yapılışı;
Pazılar sıcak suda 2 dk kadar rengi değişene kadar haşlanacak ve süzülecek
patatesler haşlanacak ve püre haline gelecek.havuçlarda haşlanıp seritler cıkartılacak
patatesin içine sarımsaklar ve limon suyu  tuz eklenip karıştırılacak 1 pazı tezgaha serilecek damar kısmı içte kalacak sekilde olacak patatesten alınıp üzerine serilecek sonra havuç ucuna gelecek sekilde yerleştirilecek ve sarma sarar gibi sarılacak 2 parmak kalınlığında kesilecek 3 adet çıkıyor 1 pazıdan aynı işlem diğer pazılarada yapılacak afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder